Stiba laat geen kans onbenut om het ‘groene’ imago van haar leden te promoten. Stiba heeft de publiciteit opgezocht om hergebruik van onderdelen onder de aandacht te brengen. Zowel in de BOVAGkrant, Autokompas als nu ook in de Schrootkrant wordt gesproken over de Stiba Campagne
‘Groene originele onderdelen voor een duurzame toekomst’
Stiba pleit voor ‘groene originele onderdelen als eerste keus’ en dat ‘nieuw het alternatief wordt voor gebruikt in plaats van andersom’. De keuze voor een gebruikt onderdeel is vaak nog een ‘dan maar-optie’. Stiba wil juist dat gebruikte onderdelen boven aan het verlanglijstje komen te staan en werkt aan een plan om het imago van de demontagebranche te verbeteren.
Stiba richt zich met de campagne op de thema’s ‘altijd in beweging’ en ‘meer groen’ ter promotie van gebruikte onderdelen als duurzaam alternatief. U zult hier in toekomst meer over lezen in de diverse vakbladen.
Klik op bijgaande link voor artikel in Autokompas: ‘Demontagebranche in opbouw‘.
Klik op bijgaande link voor interview Robert van Notten in BOVAGkrant: ‘Optimaal hergebruik onderdelen‘.
Voor volledige interview met Stefan Cabri in Schrootkrant, klik: ‘Voertuigmontagebedrijven toonbeeld van duurzaamheid‘.