Stiba zet zich in om haar beleid krachtig naar haar leden en relaties te communiceren. Communicatie is verantwoordelijk voor activiteiten op het gebied van pers, voorlichting, interne media, huisstijl en internet.
Met de Stiba-site informeert Stiba haar leden en relaties over de belangrijkste ontwikkelingen in de voertuigdemontagebranche. De Stiba-internetsite staat ter beschikking van haar leden, overheidsambtenaren en overige relaties. Door middel van een inlogcode kunnen leden en relaties toegang krijgen tot ons content management systeem.
Doel van de Stiba-site is:
- Alle geïnteresseerde en betrokken partijen van de demontagebranche hebben zowel passief als actief, 24 uur per dag, 7 dagen per week alle relevante informatie tot hun beschikking.
- Fungeren als een tweezijdig communicatiemiddel waarmee Stiba haar betrokkenen goed kan informeren. Bovendien is het een middel waarmee eenvoudige gereageerd kan worden richting Stiba.
- Een virtuele ontmoetingsplek te creëren voor alle betrokken partijen in de demontagebranche. De digitale Stiba-nieuwsbrief bestaat uit korte nieuwsberichten. De frequentie van uitgave kan afhankelijk van de actualiteit variëren. De Stiba-nieuwsbrief is gratis en voor iedereen beschikbaar. U kunt u zich hier aanmelden.